F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Kanske lite mer extrema, än udda!Denna (österrikisk)? skapelse var ju aktuell för några år sedan o många rykten fanns kring den Frågan är har någon sett den irl ?
Jo Jo denna på Alpvägarna vore en synKanske lite mer extrema, än udda!
Här en annan liten goding, som jämförelse.
https://www.husbilhusvagn.se/reportage/fiat-238-camper-veteranen-som-fick-nytt-liv
Där får 4 meters regeln en verklig utmaning!Även denna är ju lite annorlunda...
//Jocke
Imponerande bygge!!Här är helt klart ett annorlunda bygge.
Fantastiskt vad han har fått med på en så liten yta, och vilket fantastiskt hantverk!
//Jocke
Överpris är väl enbart förnamnet!Visa bilaga 29869
Hittade den här på blocket 2001 17000 mil det är en påbyggd partner tyvärr med bensinmotor och manuell låda.
Annars blev jag intresserad tills man ser prislappen 149 000 kr!
Om man tänker på vad en Peugeot Partner med samma data hade kostat max 20 000kr så taket vilket inte är märkvärdigt gjort och den bakre påbyggnaden ska alltså kosta över 100 000 kr !!
Det knepiga är ju att de är riktigt dyra nya och bättre begagnade går de på en 250 000 kr.
Det är ju vad en bra begagnad plåtis kostar. Det finns inget varmvatten ingen toalett ingen dusch. Den har varit osåld i en månad tyvärr ska man sova i den måste man som det verkar pyssla med pinnar och plocka om dynorna i rätt ordning sen får man bädda med lakan och täcke och kudde, varje kväll och morgon.
Prislappen och det man får för pengarna rimmar dåligt men det verkar vara vad man får betala för att få en bil som kan parkeras som en personbil. Jag tror det finns en dieselvärmare i den, däremot fungerar inte AC och däcken är gamla. Kopplingen tog långt ner och behöver väl bytas framöver.
Det är väl egentligen den biltypen som jag är ute efter där man har en meter utrymme mer på längden och en massa på höjden. Det kanske finns fler som man kan kolla på?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons