Hej. Det vet jag inte men dom som stå dä är min fru och en fiskekompis fru dom vet jag i alla fall vika de är.Rältarna, vad är det för några?
Mvh Lasse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hej. Det vet jag inte men dom som stå dä är min fru och en fiskekompis fru dom vet jag i alla fall vika de är.Rältarna, vad är det för några?
Tar en favorit i repris. Mötte denna skapelse utanför Eurostop i Halmstad. Det var ett festglatt gäng från Holland som var inne på systembolaget o fyllde på Målet för resan var Norge. Vad som döljde sig under "skalet" förblev osagt men det var nog många som satte i halsen när de mötte ekipaget längs vägarna. Sedan kan man ju undra hur många gånger de blev stoppade av polisen??? Visa bilaga 20771Visa bilaga 20773Visa bilaga 20772
Vad grundar du det antagandet på?Hej. Den utsmyckning kan nog få problem.
Mvh Lasse
Hej. Kolla på utsikten från föraren. Mvh LasseVad grundar du det antagandet på?
Pålle
Hej. Ja men dom tyckte att de va deras husbil men du har rätt men udda är den. Dom ska till Sverige i sommar trodde att vi har så dåliga vägar att en jeep är bra att ha.Det är väl ingen husbil, eller?
ser mer ut som en Pickup med en camper på flaket.
Hej. De är ett fast bygge och inget löst flak ingen förbindelse med drag bilen.Ser det er en eldre MB lett lastbil som chassi, kan ikke se om huset er direkte på chassi eller om det står på et flak. Mulig det er en tidlig stor alkove, med eller uten forbindelse mellom førerhytte og bodel.
Hej. Nu har jag tittat lite närmare på jeepen de är inte en camper man kan ta sig in från hytten till bodelen så något mittemellan får man väl säga att det är.Det är väl ingen husbil, eller?
ser mer ut som en Pickup med en camper på flaket.
Hej. Ja men dom tyckte att de va deras husbil men du har rätt men udda är den. Dom ska till Sverige i sommar trodde att vi har så dåliga vägar att en jeep är bra att ha.
Mvh Lasse
Hej. Ja men i en camper då kan man inte gå från fordonet till bodelen utan att gå ut heller hur men de finns dom som kallar det för husbil oxå så var och en får ha sin egen uppfattning.Ja så är det ju har ett fordon en motor för framdrivning samt en bodel, så får vi nog kalla det för en husbil.![]()
Hej. Den är oxå udda och kul de här blir bra bättre och bättre ju fler som skickar in udda och roliga bilder på husbilar.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons