Har du verkligen tagit bilden idag? Det fanns hur mycket platser som helst när jag åkte därifrån i morse.1500 platser och nästan full. Andra bilden är utcheckning. München.
Visa bilaga 30838
Visa bilaga 30839
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har du verkligen tagit bilden idag? Det fanns hur mycket platser som helst när jag åkte därifrån i morse.1500 platser och nästan full. Andra bilden är utcheckning. München.
Visa bilaga 30838
Visa bilaga 30839
Varför skriver du så? På en parkeringsplats är där ingenting på en ställplats kan service variera. Hade du tittat här innan du skrev så hade du inte behövt skriva inlägget. https://www.oktoberfest-camping.com/en/home-en/ Men jag kan hålla med dig om att här är ingen bedårande utsikt eller badstrand.Ser mer ut som en parkeringsplats än en ställplats
För jag tyckte så när jag tittade på dina bilder.Varför skriver du så? På en parkeringsplats är där ingenting på en ställplats kan service variera. Hade du tittat här innan du skrev så hade du inte behövt skriva inlägget. https://www.oktoberfest-camping.com/en/home-en/ Men jag kan hålla med dig om att här är ingen bedårande utsikt eller badstrand.
Aldrig!En reflektion, hur ofta går tågen?
Beror väl på hur långt snöret är?En reflektion, hur ofta går tågen?
Bra, då lär det vara tyst där.Aldrig!
Vad menar du?Beror väl på hur långt snöret är?
Sista persontåget gick hösten 2015. Trafikverket beslöt stänga banan 2018. Verkar som om Försvarsmakten vill behålla räls mm. Alla elledningar är nerplockade.En reflektion, hur ofta går tågen?
Inte ofta man lyckas hitta en plats där
Inte så många personbilar att brottas med, de brukar ha svårt med skyltningen där Kul att se att det är bra väder hemma, har 10 minuter med cykel ned till svinö
Naturligtvis en Äkta Ställplats är en P-plats ingen Husbilcamping som i Sverige..!Ser mer ut som en parkeringsplats än en ställplats
Opps, jag visste inte att en P-plats är en "äkta ställplats".Naturligtvis en Äkta Ställplats är en P-plats ingen Husbilcamping som i Sverige..!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons