Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Varför? Saknade han medlemsnummer?Söker medlemsnummer, fick frågan på vår uppställningsplats, en person var tveksam om att gå med..
Brukar vara det i Husbilsklubbar tycker Han..Varför? Saknade han medlemsnummer?
Tommy
Du får hälsa personen att något..medlemsnummer.... erbjuds inte...däremot kan du försöka locka med en titel. Det finns några olika att välja mellan. Vanligast är medlem..men man kan också va välkänd medlem eller .iAdmin....ja det finns några till att att välja på.........Söker medlemsnummer, fick frågan på vår uppställningsplats, en person var tveksam om att gå med..
Eller varför inte auktionera ut medlemsnummer till högstbjudande?Jag saknar inte medlemsnummer, men ska man ha det så går det slumpa fram så slipper man den delen av diskussionen.
Fördel kan jag inte uttala mig om utan det får stå för Honom, Han jobbar med administration så det kanske är därför?Vi har hittills inte sett någon anledning till att skapa medlemsnummer och därför inte gjort det. Dessutom finns det negativa erfarenheter från andra ställen med medlemsnummer.
Vad skulle fördelarna vara administrativt?
Har personnummer varit hemliga?Personnummer förekommer ju överallt , var ju hemligt ett tag.
Ok, det var väl det där med personuppgiftslagen, det som numera är GDPR.Det var någon gång i början på 2000, då skulle alla personnummer på alla elevlistor bort och alla gamla papper med personnummer kastas.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons