Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har jag missförstått eller feltolkat?
Kanske någon insatt vill/kan förklara?
Under stege/trappa står "Purchased Upgrades"
Donation 100kr. Utgår: Aldrig
Jag förstår dessvärre inte det budskapet heller så bra.
Så ärligt talat saknar jag korpulens att tolka informationen. ;-)
Stämmer, men det är en fristående sida, utanför forumets inbyggda funktioner.Men här finns ju ett alternativ för valfritt belopp.
Det är just att den funktionen "tror" att du betalar för ett medlemskap, eftersom donation inte finns inbyggt - men är det vi vill använda det till."sätta tidsgräns på alternativen. "
Tyvärr så förstår jag inte vad som avses, nu heller...
Ja, men är den inte mycket bättre än den inbyggda funktionen?Stämmer, men det är en fristående sida, utanför forumets inbyggda funktioner.
Det är därför den visas separat.
Jag ser att beloppen nu är justerade och att texten om 1 år är tillagd/ändrad. Det är bättre än tidigare.
Betalning via dessa knappar görs via PayPal eller kort.
Går det att lägga in knapp eller länk med text i stil med: "Om du vill betala annat belopp och/eller med Swish så klicka här."?
Om det går så tycker jag att det vore riktigt bra.
Kanske Lena kan berätta hur stora intäkterna varit från reklamen under t.ex. de senaste 6 månaderna, så kan vi diskutera utifrån det.Jag tror beslutet om min nästa ev. donation får vänta på utkomsten av styrelsens tankar på framtida reklam på forumet (enl. styrelsens kommentar under punkt 9 i årsmötet 2023)
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons