• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Donationer

Lena

iKassör
Medlem
Ort
Hällekis
Som kassör i den här nya föreningen, som ännu staplar som Bambi på vingliga ben, vill jag på detta lilla sätt visa vår stora tacksamhet för de donationer som kommer in. Dessa donationer gör så vi så här långt klarar de kostnader vi har. Vi förvaltar pengarna väl.

Ingen nämnd, ingen glömd.
Stort Tack till er som har hjälpt oss och till er som kommer att hjälpa oss!

 
Jag föreslår att medlemmar som ”donerar” ett visst belopp till iHusbil som kompensation för forumets utlägg, skall kunna slippa reklaminslag. Själv har jag bidragit i höstas med 100:- i inträdesavgift och 100:- i årsavgift vilket är brukligt i liknande sammanhang, samt Swishar 100:- (idag, den 30 jan 2023) som mitt bidrag för år 2023.

Min åsikt är att iHusbil’s engagerade medlemmar gör ett fantastiskt fin arbete som gör mig stolt att vara medlem på forumet.

//ranko (marianne & ranko)

Visa bilaga 21033
Hur donerar jag för 2023
 
Tack alla ni hjälper till med en slant🙏🏻

Klickar man på din länk så kommer man till en sida med olika alternativ, både Swish, Bankgiro och "direktknapparna".
Klickar man på donation på sin profil kommer man bara till "direktknapparna". De är specifika belopp och betalning via PayPal.

Kan ni inte göra så att man kommer till samma sida som din länk när man klickar på donation på sin profil? Och därmed få fler alternativ som kanske passar bättre.
 
Skickat med swish från spanien, stort tack till alla ni Admin som jobbar för att hjälpa alla medlemmar på olika sätt. Skickade 500kr den här gången också som en liten erkänsla för allt ert arbete.

Ett stort tack till Bengtic... det är ju du och dina kluriga inlägg i din tråd som driver forumet... uppfinningar, tyckanden och tänkande om allt möjligt.. matbekymmer o wookad kinamat, sjukdomar o läkarbesök, ibland ganska snabba ryck... elcyklar i mängder! Ja en massa saker som gör din resetråd spännande och omöjlig att förutspå, men det är därför dina nytillkomna inlägg alltid är det första jag läser.... så dina skrivna bidrag till det här forumet kan inte överskattas. Jag har funderat på om det kanske är möjligt att få ge en donation till Bengtic? Det tycker jag att du är värd.
( Nu blir donationen inte i form av cash.... det tycks du ha tillräckligt av... men jag har " kanske " något annat som du skulle kunna använda! Vi får se när vi vet hur det slutar med dina tankar kring husbil i framtiden.)
Ps nej det är inte en elcykel.....
 
Senast ändrad:
Klickar man på din länk så kommer man till en sida med olika alternativ, både Swish, Bankgiro och "direktknapparna".
Klickar man på donation på sin profil kommer man bara till "direktknapparna". De är specifika belopp och betalning via PayPal.

Kan ni inte göra så att man kommer till samma sida som din länk när man klickar på donation på sin profil? Och därmed få fler alternativ som kanske passar bättre.
PayPal kostar pengar, tror jag, men självklart skall man ha flera betalmöjligheter. Jag föredrar Swish av flera anledningar, framför allt mest för sin enkelhet & snabb överföring (ingen bankpåloggning inblandad) samt lätt uppföljning. Nästa år ser jag vad jag har betalat gången innan utan att behöva scrolla bland alla transaktioner inom PG & BG giro eller ännu värre PayPal’s krångliga påloggning.
 
PayPal kostar pengar, tror jag, men självklart skall man ha flera betalmöjligheter. Jag föredrar Swish av flera anledningar, framför allt mest för sin enkelhet & snabb överföring (ingen bankpåloggning inblandad) samt lätt uppföljning. Nästa år ser jag vad jag har betalat gången innan utan att behöva scrolla bland alla transaktioner inom PG & BG giro eller ännu värre PayPal’s krångliga påloggning.
PayPal kostar inget för en privatperson som betalare (men växelkursen är sämre än bankens om man betalar i annan valuta än sin egen). Om mottagaren är ett företag eller jämställt med ett företag kostar det förmodligen för denne. Privatperson till privatperson är avgiftsfritt.
(Med reservation för ev förändringar efter jag senast använde PP)
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen