Förslag till marknadsföring.
Fick just en ide, när jag satt och spånade om ämnet trafikfrågor.
Själv skulle jag kunna tänka mig, att kunna fästa en textdekal i aktern på husbilen,
lite som jag t.ex har en dekal på mopeden med texten
"15 år är ingen ålder, det är en känsla" (XXXXXrenoveringar.se)
Det kan väl inte vara så kostnadskrävande att tillverka några dekaler med en text
i stil med "Håll avstånd och kom hem säkert" och i denna stripe lägger vi till iHusbil loggan i grönt.
Man kan också tänka sig något i stil med "IHusbil, klubben med Code Of Condukt"
Fast nu har vi förstås inte beslutat om någon form av CoC ännu,
men vore det inte ett positivt och särskiljande drag i profileringen av iHusbil?
Att vi är den första klubben bland andra husbilsorganisationer som inför begreppet CoC
och förhoppningsvis också uppför oss efter vissa grundläggande regler, både på nätet och på vägen.
Då får ju klubbtillhörigheten en annan status. Det borde vi väl kunna vara mogna för, eller?
Så sammanfattningsvis blev det visst två förslag....
/ ha överseende med alla mina idéer just nu, jag lovar att hålla igen.
Fick just en ide, när jag satt och spånade om ämnet trafikfrågor.
Själv skulle jag kunna tänka mig, att kunna fästa en textdekal i aktern på husbilen,
lite som jag t.ex har en dekal på mopeden med texten
"15 år är ingen ålder, det är en känsla" (XXXXXrenoveringar.se)
Det kan väl inte vara så kostnadskrävande att tillverka några dekaler med en text
i stil med "Håll avstånd och kom hem säkert" och i denna stripe lägger vi till iHusbil loggan i grönt.
Man kan också tänka sig något i stil med "IHusbil, klubben med Code Of Condukt"
Fast nu har vi förstås inte beslutat om någon form av CoC ännu,
men vore det inte ett positivt och särskiljande drag i profileringen av iHusbil?
Att vi är den första klubben bland andra husbilsorganisationer som inför begreppet CoC
och förhoppningsvis också uppför oss efter vissa grundläggande regler, både på nätet och på vägen.
Då får ju klubbtillhörigheten en annan status. Det borde vi väl kunna vara mogna för, eller?
Så sammanfattningsvis blev det visst två förslag....
/ ha överseende med alla mina idéer just nu, jag lovar att hålla igen.