• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Dekaltryck

Tordan

Välkänd medlem
Medlem
Förslag till marknadsföring.
Fick just en ide, när jag satt och spånade om ämnet trafikfrågor.
Själv skulle jag kunna tänka mig, att kunna fästa en textdekal i aktern på husbilen,
lite som jag t.ex har en dekal på mopeden med texten
"15 år är ingen ålder, det är en känsla" (XXXXXrenoveringar.se)

Det kan väl inte vara så kostnadskrävande att tillverka några dekaler med en text
i stil med "Håll avstånd och kom hem säkert" och i denna stripe lägger vi till iHusbil loggan i grönt.

Man kan också tänka sig något i stil med "IHusbil, klubben med Code Of Condukt"

Fast nu har vi förstås inte beslutat om någon form av CoC ännu,
men vore det inte ett positivt och särskiljande drag i profileringen av iHusbil?

Att vi är den första klubben bland andra husbilsorganisationer som inför begreppet CoC
och förhoppningsvis också uppför oss efter vissa grundläggande regler, både på nätet och på vägen.
Då får ju klubbtillhörigheten en annan status. Det borde vi väl kunna vara mogna för, eller?

Så sammanfattningsvis blev det visst två förslag....
/ ha överseende med alla mina idéer just nu, jag lovar att hålla igen.

Håller delvis med dig..kanske en bra idé?
.............
Men sen ..med tanke på vad du skrev i en annan tråd.... måste ju passa på att tillrättavisa dig.
Conduct...... o så har du helt fel i detta att hålla igen med idéer! Tvärtom..ös du på.

Förslag till marknadsföring.
Fick just en ide, när jag satt och spånade om ämnet trafikfrågor.
Själv skulle jag kunna tänka mig, att kunna fästa en textdekal i aktern på husbilen,
lite som jag t.ex har en dekal på mopeden med texten
"15 år är ingen ålder, det är en känsla" (XXXXXrenoveringar.se)

Det kan väl inte vara så kostnadskrävande att tillverka några dekaler med en text
i stil med "Håll avstånd och kom hem säkert" och i denna stripe lägger vi till iHusbil loggan i grönt.

Man kan också tänka sig något i stil med "IHusbil, klubben med Code Of Condukt"

Fast nu har vi förstås inte beslutat om någon form av CoC ännu,
men vore det inte ett positivt och särskiljande drag i profileringen av iHusbil?

Att vi är den första klubben bland andra husbilsorganisationer som inför begreppet CoC
och förhoppningsvis också uppför oss efter vissa grundläggande regler, både på nätet och på vägen.
Då får ju klubbtillhörigheten en annan status. Det borde vi väl kunna vara mogna för, eller?

Så sammanfattningsvis blev det visst två förslag....
/ ha överseende med alla mina idéer just nu, jag lovar att hålla igen.
….. och vi har en Ordförande i klubben som är proffs på det här med reklam och grafisk formgivning, som säkert kan fånga din idé och göra något bra utav det.

Har sett några sådana meddelande på både tyska och engelska på husbilar här nere i Spanien.

Gillar din idé.

Tommy

Nu vet vi att vi alla är olika så jag dömer inte ut någons förslag. Men för egen del kör jag inte med några dekaler av något slag. Jag kan gärna byta ut listerna på nummerplåtshållarna till sådana med texten iHusbil (fast med rätt typsnitt). Någon mer text vill inte jag ha.

Nu vet vi att vi alla är olika så jag dömer inte ut någons förslag. Men för egen del kör jag inte med några dekaler av något slag. Jag kan gärna byta ut listerna på nummerplåtshållarna till sådana med texten iHusbil (fast med rätt typsnitt). Någon mer text vill inte jag ha.
Ja, "Vi trivs iHusbil" är bra. Så en sådan kort och bra ska jag överväga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen