Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
Läs mer och anmäl dig här.
Logga in för att dölja denna ruta:
Ja så är det nog, bromsoken och skivorna böt jag 2010 och fälgarna lackerades 2012, hjulbultarna är från 2013. Är man pedant och noga så ser man resultat efter några år.Visa bilaga 49556
Så fina är inte bromsoken och naven på 99 av 100 bilar som är äldre än ett par år!️
️
️
️
️
Det gör mig alltid glad att se välskötta äldre bilar.Ja så är det nog, bromsoken och skivorna böt jag 2010 och fälgarna lackerades 2012, hjulbultarna är från 2013. Är man pedant och noga så ser man resultat efter några år.

Förklaring till vad en laddcykel ärVad menar du med att batterierna gjort 10 cykler?
Så dina nämnda 10 laddcykler innebär vad?Förklaring till vad en laddcykel är
"En laddcykel beskriver hur ett batter i laddas upp och laddas ur. Exempelvis från fullt till tomt och sedan upp till fullt igen. Varje sådan omgång räknas som en cykel. Det spelar ingen roll om batteriet töms helt i ett svep eller i flera små steg, det är den sammanlagda mängden som räknas. Till exempel blir två halva urladdningar och uppladdningar tillsammans en laddcykel.
Man använder begreppet för att beskriva hur länge ett batteri håller. Alla batterier slits nämligen lite varje gång de används, och när man pratar om att ett batteri klarar ett visst antal laddcykler handlar det om hur många gånger det kan gå igenom processen innan kapaciteten börjar minska märkbart.
En laddcykel är alltså ett mått på batteriets livslängd, inte något du som användare behöver “göra” eller styra. Det är bara ett sätt att beskriva hur mycket batteriet används över tid."
Att jag har ungefär 4990 kvar innan det är dags för nya batterierSå dina nämnda 10 laddcykler innebär vad?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons