• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• krinil
    krinil reagerade på Åke/Herbet's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Kan även vara jordfel, kan bli skumma fel. Intressant att baklysets spole triggas av ljusspolen. Undrar vad som händer om det är fel...
  • krinil
    krinil reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Kontroller motstanden i kablingen mellom dynamospolen og lampene, gammel kabel og koblinger kan gi spenningsfall - målbart som...
  • krinil
    krinil reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Klurigt med kondensatorn, det verkar som det blir kortslutning mellan pol och hölje när kondensatorn blir varm. Kan ha något att göra...
  • T
    Tommy N reagerade på Alte Schwede's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Gävle idag på morgonen. Mvh. Klas Nilsson
  • C
    Sakkunskapen har än en gång uttalat sig. Lika bra att vi andra som bara killgissar, eller refererar till icke trovärdiga data, lägger...
  • Å
    Åke/Herbet svarade på tråden Veteranmoped.
    Kan även vara jordfel, kan bli skumma fel. Intressant att baklysets spole triggas av ljusspolen. Undrar vad som händer om det är fel...
  • Å
    Åke/Herbet reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Kontroller motstanden i kablingen mellom dynamospolen og lampene, gammel kabel og koblinger kan gi spenningsfall - målbart som...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Chippen
    Chippen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Klurigt med kondensatorn, det verkar som det blir kortslutning mellan pol och hölje när kondensatorn blir varm. Kan ha något att göra...
  • K
    Kurt reagerade på ThomasA's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Nu är vi nära.
  • Robert
    Robert reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Lennart
    Lennart reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Lennart
    Lennart reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Lennart
    Lennart reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Jag hör samma tankegångar från min fru, hon befarar att jag kommer klättra på väggarna men jag har dessa som behöver tillsyn innan den...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Tommy N's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Så skönt för dig att du inte redan var klar med renoveringen, för vad skulle du då göra?😉🤠 Tommy

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen