• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• T
    Tommy N reagerade på krinil's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Så skönt, nu har vi smällt färdigt. Nu kan vi blicka framåt. Det gick faktiskt lite bättre i år. Antalet stressade hundar verkar dock...
  • FreeTime Campers
    FreeTime Campers reagerade på krinil's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Så skönt, nu har vi smällt färdigt. Nu kan vi blicka framåt. Det gick faktiskt lite bättre i år. Antalet stressade hundar verkar dock...
  • B
    Barbis reagerade på Kjell's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Tror inte alls att alla utom Geva har missat dina inlägg. Tvärtom tror tror jag att många med mig har läst dina inlägg. Det stora...
  • M
    Morris reagerade på Mats S's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Den som är säker på att medel x eller apparat y definitivt fungerar har kanske en affärsmöjlighet här: Köp in ett litet lager och sälj...
  • Stefan
    Stefan reagerade på krinil's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
  • K
    Kjelle och Iréne reagerade på krinil's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på krinil's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Jag har inte värme i mitt nya Sunluxbatteri. Men ska vi ut och åka när det är kallt, sätter jag givetvis på värmen i bilen i förväg...
  • krinil
    krinil skapade en ny tråd:
  • P
    Peter Nilsson reagerade på krinil's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Jag har inte värme i mitt nya Sunluxbatteri. Men ska vi ut och åka när det är kallt, sätter jag givetvis på värmen i bilen i förväg...
  • krinil
    krinil svarade på tråden litiumbatteri vinter.
  • Hasseg
    Hasseg svarade på tråden litiumbatteri vinter.
    Jag skrev låda inser att det var dålig beskrivning av mig. Jag har i dag 2 batterier som är monterade under framstolarna på en fiat...
  • T
    Tommy N reagerade på Burstner's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Finns det nån som provat med flöjt? Gammal o väl beprövad metod. För den som provat allt... så är det väl värt att chansa på...
  • krinil
    Sedan är Sunluxbatterierna riktigt bra. Kanske onödigt dyra, men jag fick ett 100 Ah av Forsbergs, efter att det tidigare monterade...
  • krinil
    Menar du LiFePo4 batteriets låda, eller vill du stoppa ner det i en extern batteri låda? LiFePo4 batteriets värmare är oftast inbyggda i...
  • S
    Smålänningen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Högtryckstvättat lastflaket, sedan fick det torka ordentligt. Hade träolja hemma och det blev riktigt bra.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen