• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• S
    Smålänningen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Igensatt luftfilter stryper lufttillförseln, köpt ett nytt luftfilter. Igensatt avgasrör och ljuddämpare hindrar motorn att varva ut...
  • S
    Smålänningen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det skall vara 3 dl transmissionsolja i växellådan enligt Jim Lundberg Classic Motor. Problemet är att påfyllningshålet tillika...
  • S
    Tändplattan återmonterad, svänghjulet på plats. Noggrann inställning av gnistgap 0,5mm, brytaravstånd 0,4mm samt förtändning 1,7mm...
  • Hasseg
    Hasseg svarade på tråden litiumbatteri vinter.
    Tittade lite det får också plats under stolen, men nu ska det bli kallare under veckan ska åka en tur och se hur lång tid det tar att...
  • Kjell
    Kjell svarade på tråden Bodel övrigt Möss i bilen.
    Tror inte alls att alla utom Geva har missat dina inlägg. Tvärtom tror tror jag att många med mig har läst dina inlägg. Det stora...
  • Anders Eriksson
    Anders Eriksson reagerade på Kjell's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Hela trådens syfte har ju varit just det, att stoppa mössen från att ta sig in. Tycker att det är den spontana, mest intuitiva...
  • Dethleffs
    Nu fick jag några reflektioner. Alla utom Geva har missat mina inlägg 47 och 103. Undrar så vad jag gör för fel när jag skriver...
  • Dethleffs
    Har du läst inlägg 110?
  • Dethleffs
    Dethleffs reagerade på -geva-'s inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Absolut ska man eftersträva det, men tyvärr kan möss göra minst lika mycket åverkan i motorrummet bland alla kablar och gummislangar. :(
  • Knazig
    Knazig reagerade på Mats S's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Den som är säker på att medel x eller apparat y definitivt fungerar har kanske en affärsmöjlighet här: Köp in ett litet lager och sälj...
  • Jokin
    Jokin reagerade på Mats S's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Den som är säker på att medel x eller apparat y definitivt fungerar har kanske en affärsmöjlighet här: Köp in ett litet lager och sälj...
  • Kjell
    Kjell reagerade på Mats S's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
  • Kjell
    Kjell reagerade på -geva-'s inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Absolut ska man eftersträva det, men tyvärr kan möss göra minst lika mycket åverkan i motorrummet bland alla kablar och gummislangar. :(
  • Kjell
    Kjell reagerade på Burstner's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Finns det nån som provat med flöjt? Gammal o väl beprövad metod. För den som provat allt... så är det väl värt att chansa på...
  • -geva-
    -geva- svarade på tråden Bodel övrigt Möss i bilen.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen