• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• N
    Nisse M reagerade på Sanddammaren's inlägg i tråden Nyårsfirande med Gilla Gilla.
    Hej! Håller fullständigt med Krini! Detta vansinniga smällande omogna skitungar sysslar med. Förs gnälla på miljön och sedan skita ner...
  • N
    Nisse M reagerade på krinil's inlägg i tråden Nyårsfirande med Gilla Gilla.
    Jag tycker det är märkligt att den provokativa, bildliga uppmaningen att söka vård, blir konsensus av mitt budskap. Att någon sorts...
  • N
    Nisse M reagerade på krinil's inlägg i tråden Nyårsfirande med Gilla Gilla.
    Du får samma svar här. Ser att din empati för våra djur, vilda som tama, inte är så stor. "Jag skriver det jag har skrivit ovan...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Lossat på svänghjulet. Oj, en del ytrost, fukt och smuts. Blir att göra rent och slipa bort rosten. De motorer jag hanterat tidigare...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Motorn urmonterad från ramen. Ovanpå ligger ett luftfilter. Den motorn måste fått andnöd vid lite gaspådrag.
  • Chippen
    Chippen reagerade på krinil's inlägg i tråden Nyårsfirande med Gilla Gilla.
    Jag tycker det är märkligt att den provokativa, bildliga uppmaningen att söka vård, blir konsensus av mitt budskap. Att någon sorts...
  • B
    Barbis reagerade på Puttepop's inlägg i tråden Elektronik & media Antenn med Gilla Gilla.
    Ja o se om sladden går till höger eller vänster då ser jag vilken antenn det är. Tack för hjälpen! 😀
  • P
    Puttepop svarade på tråden Elektronik & media Antenn.
    Ja o se om sladden går till höger eller vänster då ser jag vilken antenn det är. Tack för hjälpen! 😀
  • B
    Barbis svarade på tråden Elektronik & media Antenn.
    Nu förstår jag antennen :) Ja, den ser ju onekligen avbruten ut. Förmodligen därför den andra vid innerbackspegeln sitter där då. Japp...
  • B
    Barbis reagerade på Puttepop's inlägg i tråden Elektronik & media Antenn med Gilla Gilla.
    Tack! Skall dra ur stereon och kolla om det finns en antenn sladd. Kan även gå till den avbrutna antenn. Kan prova dra ur sladden och se...
  • P
    Puttepop svarade på tråden Elektronik & media Antenn.
    Tack! Skall dra ur stereon och kolla om det finns en antenn sladd. Kan även gå till den avbrutna antenn. Kan prova dra ur sladden och se...
    • 20251221_184815.jpg
    • 20251221_184841.jpg
  • W
    Wavis reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Lossat på svänghjulet. Oj, en del ytrost, fukt och smuts. Blir att göra rent och slipa bort rosten. De motorer jag hanterat tidigare...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Barbis's inlägg i tråden Elektronik & media Antenn med Gilla Gilla.
    Hej! Den första bilden med de rostiga skruvarna tycker jag närmast ser ut som en lamphållare med sockeln till lampan kvar i hållaren...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Hasseg's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Mitt i prick Krinil. Vi besökte denna plats i vår Normandietur 2023. Nu får du ta över tråden
  • B
    Barbis svarade på tråden Elektronik & media Antenn.
    Hej! Den första bilden med de rostiga skruvarna tycker jag närmast ser ut som en lamphållare med sockeln till lampan kvar i hållaren...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen