• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Frank N's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Jag vill kunna ha en svensk flaska att koppla in på uttaget. Det blir vid de tillfällen när jag inte kan fylla LPG. Har närmsta...
  • Frank N
    Frank N svarade på tråden LPG montering.
    Ja men då skiter vi i det helt enkelt.
  • Dethleffs
    Dethleffs svarade på tråden LPG montering.
    Varför göra en film när det finns redan. Denna film visar installation där båda slangarna och flaskan kräver verktyg för demontering...
  • Frank N
    Jag vill kunna ha en svensk flaska att koppla in på uttaget. Det blir vid de tillfällen när jag inte kan fylla LPG. Har närmsta...
  • Sandstroem
    Sandstroem svarade på tråden LPG montering.
    Gör inte det, kosta på dig en ny slang. Den tyska kopplingen är så mycket bättre än den svenska Polkopplingen som lossnar i takt med att...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Frank N's inlägg i tråden LPG montering med Sad Sad.
    Sätter en övergång från tysk till svensk anslutning
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Olof G's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Tankslangens båda ändar är metall mot metall det blir tätt utan problem,denna del är bara trycksatt under tankning. Det är utgången från...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Tyvärr har det blivit lite fel här ovan. Så här ligger det till: Hur en provtryckning ska utföras är definierat i en EN-norm. Denna...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Kjelle och Iréne's inlägg i tråden Gratis är gott! med Gilla Gilla.
    Medlem i Coop får 90 dagar fritt.
  • Bengt. P
    Bengt. P reagerade på Sandstroem's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Lite tankar om installationen av tankflaskor. Om man endast monterar LPG flaska med slang och tankanslutning så behövs ingen...
  • K
    Kjelle och Iréne svarade på tråden Gratis är gott!.
    Medlem i Coop får 90 dagar fritt.
  • Brogu
    Brogu reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Tackar. Då undrar jag var denna bild är tagen? Det är på ett ställe där man får parkera med sin PB2 på dagen men inte på natten.
  • Frank N
    Sätter en övergång från tysk till svensk anslutning
  • Jokin
    Jokin reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Tyvärr har det blivit lite fel här ovan. Så här ligger det till: Hur en provtryckning ska utföras är definierat i en EN-norm. Denna...
  • Jari
    Jari reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen