• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• MickeP
    MickeP reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Tyvärr har det blivit lite fel här ovan. Så här ligger det till: Hur en provtryckning ska utföras är definierat i en EN-norm. Denna...
  • T
    Tommy N reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Tackar. Då undrar jag var denna bild är tagen? Det är på ett ställe där man får parkera med sin PB2 på dagen men inte på natten.
  • Olof G
    Olof G svarade på tråden LPG montering.
    Tankslangens båda ändar är metall mot metall det blir tätt utan problem,denna del är bara trycksatt under tankning. Det är utgången från...
  • Kjell
    Kjell reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Tyvärr har det blivit lite fel här ovan. Så här ligger det till: Hur en provtryckning ska utföras är definierat i en EN-norm. Denna...
  • J
    Jan K reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
  • Pilsner
    Pilsner reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
  • Tordan
    Tordan reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
  • Knut
    Isopropanol er en god del snillere mot overflater enn T-rød, men gummi og de fleste plast tåler begge deler.
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle svarade på tråden LPG montering.
  • Ingrid o Pålle
    Jag smörjer mina lister med Glycerol som jag köper på apoteket, är listerna torra har jag i lite T-röd. Testa tvätta dina lister med...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Frank N's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Min tanke är att testa gasolanläggningen i samband med att jag fyller tuben i sundsvall. Kommer att använda läckspray. Samtidigt så...
  • Frank N
    Frank N svarade på tråden LPG montering.
    Min tanke är att testa gasolanläggningen i samband med att jag fyller tuben i sundsvall. Kommer att använda läckspray. Samtidigt så...
  • Frank N
    Frank N reagerade på Sandstroem's inlägg i tråden LPG montering med Gilla Gilla.
    Lite tankar om installationen av tankflaskor. Om man endast monterar LPG flaska med slang och tankanslutning så behövs ingen...
  • Sandstroem
    Sandstroem svarade på tråden LPG montering.
    Lite tankar om installationen av tankflaskor. Om man endast monterar LPG flaska med slang och tankanslutning så behövs ingen...
  • Jari
    Jag smörjer mina lister med Glycerol som jag köper på apoteket, är listerna torra har jag i lite T-röd. Testa tvätta dina lister med...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen