Berättade tidigare om en ny spännande krog i anslutning till Söderhamns centrala ställplats;
forum.ihusbil.se

Passerade ställplatsen igår och såg att man tillfört ytterligare en orsak för att stanna till i Söderhamn och den fina ställplatsen nere vid ån. Nu kan du passa på att hyra en kanot eller varför inte prova på en sup-bräda?

Det är första gången jag ser en Kayakomat, har väl inte heller saknat det om jag skall vara ärlig, men kul idé.

Välkomna till Söderhamn.
Tommy

Bra krog, granne med ställplatsen i Söderhamn
Vi står på Söderhamns Citycamping sedan en vecka tillbaka, utmärkt central ställplats vid ån. Men det visste du säkert redan. Men du kanske inte visste att vägg-i-vägg finns en trevlig annorlunda krog, rättare sagt en ”foodtruck” med en fin pergola, som erbjuder en spännande meny. En meny som...

Passerade ställplatsen igår och såg att man tillfört ytterligare en orsak för att stanna till i Söderhamn och den fina ställplatsen nere vid ån. Nu kan du passa på att hyra en kanot eller varför inte prova på en sup-bräda?

Det är första gången jag ser en Kayakomat, har väl inte heller saknat det om jag skall vara ärlig, men kul idé.

Välkomna till Söderhamn.
Tommy