Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Underbara Ni är, Det ska bli jättekul att träffa Er allihopPeter, Carola och jag bestämde just att vi kommer. Ok, det är 71 mil, men hur många gånger har vi inte sett dig här uppe, på dig verkar det som att man kör ner på en eftermiddag.
Nu utmanar vi alla andra i iHusbil, som bor längre bort än 71 mil från Möckelsnäs. Om ni också kommer dit för att ha trevligt med oss andra, så får den först anmälda en liter Whiskey av oss, som styrketår.
Om ingen presenterar flera mil än våra 71 mil, så ställer vi upp whiskyflaskan på vinprovarbordet så att alla får prova whiskeyn.
Vi ses i Möckelsnäs!
Carola & Tommy
Kom igen , detta kommer att bli kanon. Skulle vara jätteroligt om Ni kommer och dessutom ligger detta bara ett kvarts stenkast från FalkenbergSjönevads Marknad!!
Oj, Sorry!! Såg fel i kalendern. Sjönevad är 12 - 14. Möckelsnäs är 19 - 21. Som det kan bli.
Har två dagar kvar att bestämma mig (oss).
M.V.H. Jack43
Vi kommer på provningen, kom ni ocksåSjönevads Marknad!!
Oj, Sorry!! Såg fel i kalendern. Sjönevad är 12 - 14. Möckelsnäs är 19 - 21. Som det kan bli.
Har två dagar kvar att bestämma mig (oss).
M.V.H. Jack43
Kul, Mekhong whiskey var min ”Chone” (ungefär Skål, på thai) under de 3 år jag bodde och arbetade i Bangkok på 70-talet, tror faktiskt inte jag har druckit det sedan dess.Jag har en flaska Thailändsk whiskey jag kan ta med…
Misstänker dock att vi får ta provningen av medhavda drycker utanför lokalerna.
Vi tar den kvällen tillsammans i Spanien!Tyvärr har jag tagit på mig några av året sista arbetspass den helgen . Jag har heller inte 71 mil dit om jag inte tar en jämrans omväg.
Men hade jag kommit så hade det varit
Visa bilaga 13017
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons