Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Du lutar dig åt rätt håll och efter vad jag kan se, så är faktiskt denna camping fortfarande i drift.
Perfekt ställe, om man gillar och accepterar det där enkla här i livet. Inte mycket hålligång alls...
Här är det den naturnära upplevelsen, som sätter krydda på tillvaron.
Du är troligen på södra Öland, i närheten av Degerhamn. Tror den heter Sandvik camping, eller nåt sånt. En ganska enkel, men trevlig camping, som jag kommer ihåg det. Fast det finns flera campingar och ställplatser med det namnet!
EDIT!
Kommer särskilt ihåg skärmen vid gråvattentömningen! Finns kopior, men det här måste vara originalet!
Ja, inte illa Krinil. Du har hittat rätt den här gången också, Sandvik camping (Degerhamn) är helt rätt!
Jag blev nästan lite sugen på att åka dit igen, nu när jag började bläddra i bildarkivet.
Vi hade ytterplatsen närmast havet, promenerade utmed strandkanten ända ner till Degerhamn.
Kvällarna avnjöt vi intill husbilen i stilla sällskap av något enstaka glas vin och beskådade solen sakta sänka sig ner i havet.
Det var i mitten av sept -23 och med det i bakhuvudet, finns det ännu mycket kvar av sommaren...
Nja, det blir nog kanske att planera in en resa söderut, innan de stänger för säsongen...
Under tiden får du peta in en ny pinne i brasan och försöka hålla grytan kokande.