• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

Är vi i Bergslagen någonstans? Har stått i Asphyttan för många år sedan. Men den slussen du har på bilden känner jag inte igen. Här behöver jag flera ledtrådar. Hälsningar Göran
 
Tycker att det är dåligt med förslag på platsen. Google Maps gör att jag gissar på Bjurbäcken. Hälsningar Göran
 
Rätt svar Bjurbäckens sluss, en trevlig plats med gott fik på,sommaren och fin promenad längs bergslagskanalen till det gamla järnbruket vid Bjurbäckens gård. En del platser lite knöliga.
Du får ta oss vidare.
 
Väldigt vad trögt det är med gissningar på platsen. Jag lägger in en bild ytterligare och hoppas på större aktivitet. En ledtråd är att hit kunde man tidigare åka kollektivt med båt från Karlstad. Tror att den linjen är nedlagd, men vet inte säkert.DSC_4573.JPG Hälsningar Göran
 
Ny ledtråd, då det gått ett dygn utan gissningar...

Härlig vandring 21 april iår.. Kan rekommenderas. 10-tal HB parkeringar vid ledens början.
1780477137212.png
1780477168690.png
 
En gissning får det bli. Riksgränsen går bl.a. vid Elgåfossen. Känner inte igen mig helt men för att få fart på tråden så chansar jag på detta. Hälsningar Göran
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen