Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Jag hade en gång i min ungdom en bekant, som var från Glommersträsk...
något som jag då tyckte verkade vara väldigt långt in i djupaste norrland, fast det var ju nästintill nästgårds med resmålet.
Den här ensamma entusiasten med sin Ford hittade jag i en helt annan del av vårt land, kanske lite mer tätbefollkat?
Den här ägaren till Forden ville nog bara försäkra sig om en riktigt bra plats inför aftonens sedvanliga träff...
Själv gick jag istället först en runda på annat håll och tittade lite smått i skyltfönstren?
Instämmer med Brandsta City Släckers, "... ... ta mig långt härifrån...
Nu borde det väl klarna i bakgrunden, var jag nu egentligen befinner mig?
En gång i tiden kallad "stollesta`n"...
Av första bilden framgår det att du varit i Vadstena. På onsdagar är det under sommaren motorträffar där vid slottet. Hoppades att någon annan skulle svara då det hintats om platsen. Hälsningar Göran
"Fåården" var på plats och i ensamt majestät redan kl 13, i väntan på den kvällens onsdagsträff, om jag minns rätt.
Klart att det var gamla kära "Vassna" den här gången... "Stollesta`n syftar på det anrika mentalsjukhuset BS, som fanns där en gång i tiden.
Nu är du fast Göran i tråden och får lägga ut något nytt.