• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Javisst är det Aspa Bruk. Ett ställe man gärna kan återkomma till. Varsågod och ta oss vidare på irrfärden. Hälsningar Göran

Tackar. Då drar vi vidare till?

Bilagor

• 20250721_141835.jpg
    20250721_141835.jpg
    4,2 MB · Visningar: 31
  • 20250721_142635.jpg
    20250721_142635.jpg
    4 MB · Visningar: 31
Blankaholm är fint att stå och så har dom så god glass. Men nu tar vi oss till månadsskiftet augusti-september då vi som oftast tar en tur i väntan på övervintringsresan. Den här staden har vi låtit vara när vi kört förbi pga regn, men i år var det dags och där mötte denna donnan upp. Var var vi?
DSC_4956a.jpg

Hade jag vid en kroki session gjort en sån avbildning, hade jag nog fått underkänt... ;)
Å andra sidan är jag ingen konstnär... och jag har inte den blekaste aning om var detta konstverk finns,
men kan väl alltid gissa på nånstans i Frankrike...?

Ligger som sagt längs en temaväg. Förut har vi alltid kommit från söder men nu kom vi från norr och började i staden som tyskarna röstat fram som "top 1"i denna kategori. Staden beskrivs som "schönste Altstadt Deutschlands" på skyltar när man kommer dit, men det kan jag inte riktigt hålla med om. Husen är stora och mycket välbevarade, men charmen och hur mysigt är det? Nu var det visserligen måndag och lite höstlikt men ändå. Kanske är lättare om man får fram namnet på temavägen, sen är det bara att kolla på kartan:love:.
DSC_4962a.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen