• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Det är helt rätt, det var inte nedbrunnet när vi var där men det var iofs ett par år sedan. Själva kvarntorpshögen brinner väl vidare i sitt eget tempo.
Varsågod att lägga ut en ny bild. :)
 
Tack. Var inte lika tuff som dig Jocke utan vi stannade nedanför då vi besökte ”denna hög”.

Nu vidare till nästa ställe. Här stod vi i september förra året, fanns gott om plats och var väldigt lugnt. Misstänker att det inom kort är smockfullt på platsen och inte lika lugnt…

17F14ED7-7882-4F4F-94A0-44DBAE346681.jpeg
 
Nu har jag tyvärr inga mer bilder.
Men det är något tält med i bilden. På marken jämte, om ett par månader så finns det definitivt mer tält, husvagnar och troligen också husbilar. De husbilar som bor på platsen där vi står, ja de får nog somna sent…
 
Två rätt, det är i Sverige och Norje. Jämte det stora festivalområdet finns en mysig plats för husbilar och förra året då vi stod där fick man betala vad man tyckte det var värt.
Du får fortsätta resan PL 8
 
Helt rätt. Det var just att platsen nyligen diskuterats på iHusbil som skulle varit min ledtråd nu på morgonen. Men den behövdes inte. Så tillbaka till Alla heter Glenn.
 
Det är rätt Bertil. Nu får du ansvaret för att spåra oss vidare.
F ö är platsen vid slottsruinen bra för oss som inte alltid kan komma iväg tidigt från arbetet. Platserna runt Borgholm och Köpingsvik brukar bli fulla rätt tidigt men det finns alltid plats vid slottsruinen när vi kommer sent.
 
Tack. Fint vid Axmar brygga. God mat i restaurangen.
Var har vi parkerat bilen denna midsommarafton?
AF7E99BC-D1AA-4421-9353-B8718BC620BC.jpeg
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen