Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Annars så kan man ju "bara" titta på bilden för att försöka "komma ihåg" vart det är, bilden är ju ingen brottsutredning för att leta efter eventuella ledtrådar, GPS-koordinater mm, så lägg in en bild du..Inte klurig,men observant.
Väldigt många missar att granska sina bilder innan de lägger upp dem. En del missar t.o.m. att ta bort eventuella GPS-koordinater ur EXIF-filen.
Anser att det fortfarande är du som har bollen...
Pålle
Eftersom jag inte är någon datahacker ser jag bara att det står stadsrundtur på kärran , men var är kärran parkerad?Annars så kan man ju "bara" titta på bilden för att försöka "komma ihåg" vart det är, bilden är ju ingen brottsutredning för att leta efter eventuella ledtrådar, GPS-koordinater mm, så lägg in en bild du..
Står ju Dresden på kärranEftersom jag inte är någon datahacker ser jag bara att det står stadsrundtur på kärran , men var är kärran parkerad?
TYvärr har inga bilder här, så den som hinner får hoppa in!Dresden är rätt "läst".. du fortsätter
Det ligger i SkåneVar var vi här
Det ligger i Skåne
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons