• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Vi är i ett av Upplands grannlandskap. Fast den ledtråden kan lura tankarna i fel riktning. I landskapet ser man emellanåt ax.

En plats som är möjlig är Geta utsiktstorn med cafe och restaurang. Hälsningar Göran
Exakt! Intill parkeringen vid Soltuna restaurang och cafe på Getaberget finns det en separat ställplats. Utsiktstornet såg vi dock inte denna gång, kanske var det nedplockat.

Du fortsätter, Göran

Senast ändrad:
Många har sovit här trots att det varken är en ställplats eller camping, bara vanlig P-plats. Observera hur nära den ombyggda lastbilen parkerar intill en husbil, trots massor med lediga platser. Detta kan inte vara i Sweden, 4m-avstånds-landet!

IMG_3764.JPG

Tommy, Scandinavian Park ligger på andra sidan vägen och där övernattar du troligen inte bland lastbilar. Tordan hade rätt med "City" (också Park), som ligger mitt i smeten. Här handlar man i stora varuhuset tvärs över gatan, tankar diesel (sjysst pris) på vänstra sidan i bilden och strax innan tömmer man i en golvbrunn.

Tordan, kör på (y)

Tackar, tackar...
Men här är det desto ödsligare mitt i vildmarken,
ingen bärs å´ ingen soppa heller för den delen finns att tillgå så långt ögat når..

IMG_6053.jpeg

Ja, där är det nog också minst lika ödsligt...
men tyvärr fel, där var inte jag denna gång ;)
Nytt försök!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen