• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Nej inte Rostock. Jag har fått förslag i ordning Spanien,Tyskland vilket indikerar att ni är på väg norrut men ännu inte rätt land så på det igen! Jag väntar ett tag till innan sista bilden kommer.
Tommy

Jag kollade lite på nätet nu och det verkar faktiskt som att de har öppnat igen. Jag var också där 2022 och då kostade det inget och man kunde stå på hela gräsfältet. Nu har de avgränsat en parkeringsyta på grus och tar också 230 DKK per natt i betalning.

Trevlig ställe. Vissa kvällar i veckan är det veteranbilsträff.

Nåväl - vi drar vidare:
1745332062932.png

Mer bestämt så är det antingen 33 mils körning via tre broar, eller 29 mils körning via två broar och en färja. Jag brukar välja det senare alternativet ;)

Som synes på bilden ovan sammanstrålar här många olika nationaliteter, och både båtfolk och husbilsfolk samsas om den här platsen.

Mer bestämt så är det antingen 33 mils körning via tre broar, eller 29 mils körning via två broar och en färja. Jag brukar välja det senare alternativet ;)

Som synes på bilden ovan sammanstrålar här många olika nationaliteter, och både båtfolk och husbilsfolk samsas om den här platsen.
Eller 19 mil fågelvägen men någon annan får komma med platsen🤠🤗
Tommy

Tack Göran! Höganäs är rätt.

Höganäs AB är världsledande på marknaden för järn- och metallpulver - därav ledtråden Fe som är beteckningen för järn.
Vidare är Höganäs också känt för sin keramik och kakelindustri och har bl a levererat kakelplattor till fasaden på operahuset i Sydney, som fö formgavs av den danske arkitekten Jørn Utzon.

Göran får ta oss vidare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen