• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Det er litt over hundre slike byer langs Deutsche Fachwerk Strasse, og gatenamnet er ikke til hjelp da Friedrichstrasse finnes i de fleste byer. Men jeg er ganske sikker på byen som ligger der en kjent elv renner ut i en annen mer kjent elv og byen er ikke en del av Deutsche Fachwerk Strasse,.
 
Nej, inte Goslar. Ställplatsen hade fem platser, vilka var gratis. Elen kostade €1 för 8 timmar.
 
Har aldri selv stått i byen, men dalen sørover fra byen har veldig mange av oss besøkt.
 
Inte Wetzlar heller. Brist på bra bilder, lägger jag in en karta över ställplatsen. (Tvungen att maskera namnet)
IMG_0059.jpeg
 
Jeg trodde det var Koblenz, men det er et par ting som ikke stemmer. og jeg vet nå at jeg bommet med omlag 5 mil :D
 
Nu var det lättare. Visst är det Hachenburg. Ställplatsen var väl så där, men helt klart en övernattning.
Dahl1979, kör vidare.
 
Nu er det 3 dagar sen Dahl skrev att han skulle återkomma på kvällen och inget har hänt, så jag undrar om inte Det är dags att någon annan som har lite bilder kan ta över tråden så den inte dör ut. Eller finns det någon som vet varför inte Dahl för tråden vidare??
 
Förlåt min sene respons. Men jag glömd bort detta her är foto tror det är lätt om man har varit där.

Semester 2016  (12 av 10).jpg

MVH
Kim
 
Förmodligen är det uppe på Edinburgh Castle, där det årliga Tatoo’t utspelar sig.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen