Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping. Läs mer och anmäl dig här.
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Då provar vi med detta. Gratis parkering med Toa. Mest plåtisar och liknande som är parkerade där för surfing och kaiting.
Vi nöjde oss med vandringsleden.
För att ringa in det geografiskt, kan jag avslöja att vi övernattade här, dagen innan i Klittmöller.
Fin plats med havet precis bakom sanddynerna.
En fördel att vara ute i september, inte så trångt då.
Min første reaksjon var et sted på kysten mellom Klittmøller og Skagen, etter dansk mål en veldig lang strekning . Der du parkerte ved Klittmøller var like nord for tettstdet om jeg ikke tar feil. Har ikke vært der på nesten 25 år. Men vei 181 går sørover fra Klittmøller.
Det var klurigt. Vi var i grannskapet 2022 under vår rundresa i Danmark.
Ja, jag får göra ett djupdyk i bildarkivet. Lite ebb där nu efter alla inlägg i den här tråden.
Provar den här bilden. Var har vi parkerat?