• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Helt rätt. Färjan går över Elbe mellan Glückstadt och Wischhafen. Ställplasten var gratis 2015. Kurt, du kör vidare.

Längst bort i väster på fastlandet från campingen ligger denna speciella byggnad, som är lätttillgänglig i denna cykelvänliga kuststad.

Bilagor

• IMG_2021.jpg
    IMG_2021.jpg
    1,7 MB · Visningar: 47
På andra sidan av den Rio som rinner ut på stadens västsida finns en mindre ort med samma initialer som den efterfrågade orten har. Initialerna ingår i den efterfrågade campingens namn.

Lycka till!

Bilagor

• IMG_2022.jpg
    IMG_2022.jpg
    745,6 KB · Visningar: 21
Stället ligger 4-5 km från gränsen på den spanska sidan. Bilden visar playan (i östlig riktning) nedanför campingen med den ofrivillige badgesten Siggi.

Bilagor

• image_50366721.JPG
    image_50366721.JPG
    2,8 MB · Visningar: 19
Gösta, ditt första svar var (förutom stavningen :) ) rätt ort, dvs Isla Cristina. Campingens namn är Camping Giralda - Isla Cristina. En stor camping med bra läge och åtminstone i går när vi lämnade med rätt gott om plats.

Ta oss vidare Gösta!

Ikke uvanlig på mange steder i Spania, sand og dårlig avrenning så blir det fort høy vannstand når det regner litt.

Enligt din resedagbok var du i Estepona. Kan det stämma?

Javisst är det Estepona.
Du tar oss vidare ThomasA.

Hade tänkt lägga in en bild som var några år äldre men jag kom inte in längre i mitt galleri än till sista januari. Vet inte varför kopplingen från denna tråd endast tar färska bilder när du och andra kan lägga upp äldre bilder.

Någon inställning som jag inte förstår.

Om du legger inn fra telefonen så hender det at telefonen sletter i sitt minne. Bruker du google photo så har du muligheten til å hente tilbake eldre bilder, samme med Microsoft OneDrive. I begge deler kan en da se thumbnails med en liten markering av at de kun er tilgjengelig online. Hvordan det er i andre bildetjenester har jeg ingen erfaring med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen