• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Pålles bild tog mig till pixabay och där kunde jag läsa fram: rumania, transylvania, harghita, traszfogarasi.
Så jag gissar på att du stod någonstans efter Transfăgărășan, "the best road in the world" enligt Jeremy Clarkson

Vilken tur att jag inte gissade på Grossglockner.
Pålles bild tog mig till pixabay och där kunde jag läsa fram: rumania, transylvania, harghita, traszfogarasi.
Så jag gissar på att du stod någonstans efter Transfăgărășan, "the best road in the world" enligt Jeremy Clarkson

Jag var inne på Grossglockner men kände inte igen mig, minns inte att det gick kraftledningar där.
När Pålle skrev dragkula och på sedeln stod det Rumänien så googlade jag Dracula i Rumänien och kom fram till Transsylvanien, men jag lyckades ändå inte hitta vart.

Ja Joakim Transfagarasan Highway är rätt. Åk den vägen och sen Transalpina Road...minne för livet. Joakim din tur 🚐

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen