- Ort
- Falköping
Vad tycker ni är bäst. Julbordet, påskmiddag eller sill och potatis m.m. till midsommar. För min egen del föredrar jag midsommarsillen, nubben samt jordgubbar. Som nr två blir det julbordet. Påsken i all ära, men det blir en 3:dje plats. Önskar alla iHusbil en glad och trevlig midsommar. Hälsningar Göran