• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vad är bäst?

Logga in för att dölja denna ruta:

Göran Hellman

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Falköping
Vad tycker ni är bäst. Julbordet, påskmiddag eller sill och potatis m.m. till midsommar. För min egen del föredrar jag midsommarsillen, nubben samt jordgubbar. Som nr två blir det julbordet. Påsken i all ära, men det blir en 3:dje plats. Önskar alla iHusbil en glad och trevlig midsommar. Hälsningar Göran
 
Julbordet är min vinnare.
Midsommar med Matjesill och nubbe är min vinnare nr 2.
Påskmiddagen är inget vi riktigt engagerar oss i fullt ut, så det blir bronspeng till den.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen