Det är inte via nyckelhålet dom tar sig in sök på prickstop gäller Fiat.Har en video hur det går till lägger jag ut den blir det väl diskussion att man inte ska lägga ut något sådant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Det är inte via nyckelhålet dom tar sig in sök på prickstop gäller Fiat.Har en video hur det går till lägger jag ut den blir det väl diskussion att man inte ska lägga ut något sådant.
Om nu det är så enkelt att låsa up som filmen visar, är det då någon mening att montera Prickstop?Länk till min googel drive hur man öppnar Fiat halvintregrerad.
Hoppas den funkar.
Inbrott.mp4
drive.google.com
Det är därför du monterar prickstop då kan dom inte öppna dörren på det viset.Om nu det är så enkelt att låsa up som filmen visar, är det då någon mening att montera Prickstop?![]()
Det är ju upp till var och en, men att montera Prickstop borde vara det första man man gör på sin Fiat-husbil?
Dåligt från början av tillverkaren kan man tycka.
Sen finns ju alltid risk för, att någon skum individ ganska enkelt dyrkar upp låset på traditionellt vis...
Själv har jag kompletterat med både Prickstop och låsbara HeoSafe på framdörrarna.
Den svaga länken idag är faktiskt bodelsdörren.
Där är låscylindern förstörd (av mig själv...och i en annan historia),
men jag har inte haft någon större brådska att laga detta.
Har haft isär dörrlåset och släppt låscylindern, så den roterar möjligtvis - men är helt utan funktion.
Litar på, att centrallåset gör vad det ska göra.
Plast dörrar på Hytten?Tack Erok för synpunkter.
Fönsterhakar har jag inte tänkt på. Men mina egna dörrar är av plast. Håller plasten för ett kraftigt ryck från utsidan om man skruvar fast fönster hakarna i plasten?
Om tjuven öppnar dörren sakta borde väl bältet dras ut?Sedan går det på Ducato att trä bältet genom inre dörrhandtaget runt stolen sä den är fast i läget med ryggen mot dörren, enkelt stt trycka på knappen som öppnar bältes låset!
Mycket sakta då, men bältet blir nog spänt i och med att Du drar det genom dörr handtaget och över stolen..Om tjuven öppnar dörren sakta borde väl bältet dras ut?
Väl utrustad tjuv har kniv skär av bältet, jag har använt wire ,dessutom dragen genom ratten,kommer höras om dörren öppnas.Om tjuven öppnar dörren sakta borde väl bältet dras ut?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons