Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Videon visar hur dom öppnar enkelt dörren utan monterat prickstop.Är verkligen originaldörrlåsen så dåliga, med Prickstop monterat? Bodelsdörren är ett kapitel för sig.
För att skära av bälte måste dörren öppnas så tjuven får in en arm, och har Du alarm så tjuter också det om ni låst bilen, att ha stålwire är väl väldigt dumt om man behöver snabbt ur bilen.. i brandrök mörker..Panik..Väl utrustad tjuv har kniv skär av bältet, jag har använt wire ,dessutom dragen genom ratten,kommer höras om dörren öppnas.
I brandrök och mörker väljer jag den lättaste vägen ut, genom bodelsdörren, varför försöka kliva över framstolarna?För att skära av bälte måste dörren öppnas så tjuven får in en arm, och har Du alarm så tjuter också det om ni låst bilen, att ha stålwire är väl väldigt dumt om man behöver snabbt ur bilen.. i brandrök mörker..Panik..
Ja oavsett hur man låst framdörrarna och sängplatserna är baktill så utrymmer man ju inte den vägen om bilen är fylld med brandrök.I brandrök och mörker väljer jag den lättaste vägen ut, genom bodelsdörren, varför försöka kliva över framstolarna?
Drar vi ner taksängen är det jäkligt svårt att ta sig ut via bodelsdörren.Vi drar ner taksängen då är det jäkligt svårt o ta sig in via förardörren
Möjligt men det måste vara lättare o fälla upp den inifrån än utifrånDrar vi ner taksängen är det jäkligt svårt att ta sig ut via bodelsdörren.
Pålle
Den typen av bilar borde vara förbjudna,där taksängen blockerar enda utgången,det går visserligen att krypa under och förhoppningsvis öppna dörren.Drar vi ner taksängen är det jäkligt svårt att ta sig ut via bodelsdörren.
Pålle
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons