Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Tjoa till om denna trillar in någon gång.Jag får inte köpa fler förens jag har druckit ur de 122! flaskorna jag redan har.
Dessutom har jag slutat köpa då de flesta vet att jag samlar så det brukar ramla in en och annan flaska under året.
81 år, den är nog gratisTjoa till om denna trillar in någon gång.
Visa bilaga 28744
Då kommer jag och hjälper dig att smörja lederna på din grävare, eller nått
Härligt att varar tillbaka i ekorrhjulet igen
Ha de gott!
//Jocke
Jag har faktiskt en fundering på att börja hyra ut.Men tänk vad roligt han kommer att ha minns en sån där liten grävare man använde i typ sandlåda, ägde ingen utan fick använda andras.
Det är inte förrän man blir gammal som man förstår det viktiga i livet men då är det väldigt sent att lyssna på råd och handla därefter är man inte bra på.
Själv har jag regelmässigt valt bort såna råd att jobba gratis för någon organisation medans andra kastat sej i såna uppgifter. Man får använda sitt förutvetande ibland det har hjälpt mej många gånger men jag har förstått att inte alla har det på samma sätt som man inte har musiköra eller är döv vilket jag blir ibland när jag inte vill höra.
Min stavningskontroll rödmarkerar förutvetande vet inte vad det kan bero på.
Tänkte använda det till att gå in på börsen att ha pengarna på banken är som att ha dom i madrassen det blir platt och knöligt. Man kan ju investera också i något bra som alla kommer på att de behöver t.ex. en grävmaskin!
Och det är ju bra för det sociala umgänget man får nya vänner man inte visste att man hade eller behövde.
Sen är det bara att fixa ett dokument som visar hur mycket det kostar per timme och att alla skador debiteras direkt om lånetiden passeras blir det en 50% extrakostnad per timme, maskinen ska vara rengjord annars blir det ett påslag X antal kronor.
Sen har man inga problem med grannarna längre....
Ja, det finns ju gränser för vad man är beredd att betala för en butelj....81 år, den är nog gratis
Var på whiskymässa för något år sedan och provade någon väldigt god.
När jag sedan frågade vad den hette sa producenten att det inte är någon ide att jag frågar eftersom den kostar 8500kr per flaska....
Undrar hur reaktionen blir hemma när jag berättar att jag bytt bort både husbil och Impala mot en flaska whisky......Ja, det finns ju gränser för vad man är beredd att betala för en butelj....
81 åringen kostar något lite mer ändå....
Färg: Djupt kastanjebrun
ABV: 41,6%
Doft: Mörk choklad, söt kanel, aromatisk torv, plommon, läder, rosa grapefrukt, rödvinbärsgelé och en rik ton av harts.
Smak: Sirapskola, björnbärssylt, lakrits, kristalliserad ingefära, muskot, rostad ananas, pekannöt och trärök.
Finish: Intensivt rik, söt och rökig.
Tillgänglighet: The Macallan – The Reach kommer finnas tillgänglig via Systembolaget (artikelnummer 4121501) från och med den 25 augusti för 1,200,000.00 kr. Whiskyn säljs i en ytterst limiterad upplaga om 288 buteljer världen över.
Länk till en artikel (artikeln är 1 år gammal):
Nästa vecka släpps The Reach: Macallans äldsta och dyraste whisky - någonsin - Malter Magasin
The Macallan The Reach –En berättelse om hängivenhet och ett extraordinärt ögonblick i historien The Reach är en återspegling av ett speciellt ögonblick i historien, och den hängivenhet och framåtanda [Läs mer här]www.maltermagasin.se
//Jocke
Verkligen inte
Den sägs ändå vara en bra investering då systembolagets policy vad jag hört är 16 % pålägg generellt. Så många utländska investerare hugger direkt på systemets websläpp o handlar till reapris. Vill man ha något attraktiv har man inte många sekunder på sig oavsett pris.Ja, det finns ju gränser för vad man är beredd att betala för en butelj....
81 åringen kostar något lite mer ändå....
Färg: Djupt kastanjebrun
ABV: 41,6%
Doft: Mörk choklad, söt kanel, aromatisk torv, plommon, läder, rosa grapefrukt, rödvinbärsgelé och en rik ton av harts.
Smak: Sirapskola, björnbärssylt, lakrits, kristalliserad ingefära, muskot, rostad ananas, pekannöt och trärök.
Finish: Intensivt rik, söt och rökig.
Tillgänglighet: The Macallan – The Reach kommer finnas tillgänglig via Systembolaget (artikelnummer 4121501) från och med den 25 augusti för 1,200,000.00 kr. Whiskyn säljs i en ytterst limiterad upplaga om 288 buteljer världen över.
Länk till en artikel (artikeln är 1 år gammal):
Nästa vecka släpps The Reach: Macallans äldsta och dyraste whisky - någonsin - Malter Magasin
The Macallan The Reach –En berättelse om hängivenhet och ett extraordinärt ögonblick i historien The Reach är en återspegling av ett speciellt ögonblick i historien, och den hängivenhet och framåtanda [Läs mer här]www.maltermagasin.se
//Jocke
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons