Det finns många skäl till varför man blir medlem i ett husbilsforum.
För min del är de främsta orsakerna att
- jag vill ta del av andras lösningar på små och stora problem i husbilen
- få ökad kunskap om hur husbilen/installationer i husbilen fungerar
- få ta del av reseberättelser från när och fjärran.
Startade tidigare tråden ”Mina 3 bästa förbättringar” där det kom fram många intressanta förbättringar som man kan göra. Men nu har det gått en del tid och det har tillkommit många nya medlemmar.
Jag vill nu uppmana till fler beskrivningar av vad olika medlemmar gjort för att förbättra livet i husbilen.
Tänker mig en enkel beskrivning som med text och gärna bild beskriver vad jag gjort.
Det får gärna framgå
- vilket problem jag haft
- vad jag gjort för att lösa problemet
- ungefärlig kostnad och tidsåtgång
Beskrivningarna bör läggas i en egen tråd, förslagsvis under ”Problemlösning”, så att de blir lätta att hitta.
Den här tråden skulle kunna vara en samlingstråd där man kan efterlysa andras lösningar på ett problem man har.
Kjell
För min del är de främsta orsakerna att
- jag vill ta del av andras lösningar på små och stora problem i husbilen
- få ökad kunskap om hur husbilen/installationer i husbilen fungerar
- få ta del av reseberättelser från när och fjärran.
Startade tidigare tråden ”Mina 3 bästa förbättringar” där det kom fram många intressanta förbättringar som man kan göra. Men nu har det gått en del tid och det har tillkommit många nya medlemmar.
Jag vill nu uppmana till fler beskrivningar av vad olika medlemmar gjort för att förbättra livet i husbilen.
Tänker mig en enkel beskrivning som med text och gärna bild beskriver vad jag gjort.
Det får gärna framgå
- vilket problem jag haft
- vad jag gjort för att lösa problemet
- ungefärlig kostnad och tidsåtgång
Beskrivningarna bör läggas i en egen tråd, förslagsvis under ”Problemlösning”, så att de blir lätta att hitta.
Den här tråden skulle kunna vara en samlingstråd där man kan efterlysa andras lösningar på ett problem man har.
Kjell