Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Mycket skumt, litium batterier funkar väl på samma sätt i USA, vi körde med fläkten igång nästan hela tiden i Italien under drygt en 1 månad och solcellerna har laddat vårat sunlux LifePo4 mycket bra och även kommit upp i 14.4 V i float läge.Saxat o översatt från tysk sida.
Du har ju en email adress till firman i inlägget [email protected]Kan inte sluta tänka på vad skumt denna max spänning på 12.6V är. Det är som om någon skulle sälja hushålls apparater tex som tål tex max 200VAC. Kan dom verkligen missa en sådan fundamental spec.
Kan det vara den tyska firman som vill sälja extra regulatorer?
@Stonevalley är det ingen på det tyska forumet som ifrågasätter denna skumma förklaring?
Mvh
Anders
Tack! det var inte lätt att se med alla mellanslag o hopslagningar av ord efter översättning, såg inte .de klart och om du inte skrivit att det bara var horsch före snabel-a, så hade jag trott att det skulle vara fordonsteknik.horsch.Du har ju en email adress till firman i inlägget [email protected]
Tänker du på fukt risken, jag frågade kundsupporten bara om högre än 12.6V kan skada och fick som svar att spännings området är 10.3V - 15V så det har inte varit något problem, däremot fukt verkar varit problem då kretskorten numera är "lackade"Kan det vara så att just för att undvika stämning vill dom förhindra bruk av takluckan vid körning?
Jag mailade på kvällen den 22/8, men det dröjer kanske ett tag innan han svarar, då dom nog gått på semester.Tack! det var inte lätt att se med alla mellanslag o hopslagningar av ord efter översättning, såg inte .de klart och om du inte skrivit att det bara var horsch före snabel-a, så hade jag trott att det skulle vara fordonsteknik.horsch.
Jag kan prova att maila o fråga snällt om vilken modell och hur gamla dessa skadade enheter var.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons