Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Logga in för att dölja denna ruta:
Som en liten "varudeklaration".Det är väl något att ha i åtanken när vi sätter oss, i Backyard, och lyssnar på "El i bilen"
230V torde de flesta av oss veta hur vi får in det i bilen via den där sladden med, förhoppningsvis, blåa kontaktdon i ändarna.Som en liten "varudeklaration".Det blir mest 12V och allt som hänger ihop med det, inkl. växelriktare. Räknat i bilder blir det ca 10% 230V
Kan ni använda induktionshällen off grid? Hur är den kopplad?Bra information. Jag kör också en CPAP men på 12V. 330Ah VE-batteriet räcker en långhelg to - sö. Men vi använder också induktionshäll i stort sett för all tillagning. 160W solpanel bidrar inte speciellt mycket med ström normala dagar. Förra sommaren uppe i norr var dock extrem. 50A booster ger lite stöd under åkturen från A till B. Ibland blir dock en tvungen att hitta en stolpe...
Elverket gav jag bort...väsnades för mycket.
Jag kör den på invertern, 230V. Dock max 1200W.Kan ni använda induktionshällen off grid? Hur är den kopplad?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons