• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Justering forumrubrik

Joakim

Techadmin
Admin medlem
Medlem
Detta är bara en lite heads up om att det kommer några mindre justeringar för ett par av våra forumrubriker.
Det är inga stora saker men vi har ett litet (angenämt) problem att trådar i våra problemforum växer och blir större än det kanske var tänkt från början, det som från början kanske bara var en enkel fråga växer till sig och växer till både små och stora projekt.

Samtidigt har vi forumet Renovering som historiskt sett har haft ganska få trådar som faktiskt handlar om renoveringar men som ändå har några guldkorn till trådar.

Det som kommer att hända inom ca nån vecka:
  • Rubriken Renovering döps om till Projekt & Renovering
  • Några trådar från problemforumen kommer att flyttas dit.
  • Några trådar i nuvarande Renovering kommer att flyttas till lämpligt problemforum eller till tipsforumet
  • Trådar i nuvarande Renovering som egentligen borde ha postas under andra rubriker från början kommer att flyttas rätt.
  • En tråd med endast en låst länk till en artikel kommer att raderas.
Jag kommer inte att meddela eller notifiera vid trådflytt utan detta är meddelandet att vi kommer genomföra några enkla justeringar, jag hoppas att ingen tar illa upp. :)

Jag undrar om inte min tråd skulle passa bättre under projekt? När jag startade den var det lite oklart för mig vart jag skulle placera den.
Jag är mera van vid att det ser ut så här på ett forum, med beskrivning under rubrikerna.
IMG_4794.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen