• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fråga till alla

Skulle vara intressant att veta genomsnittåldern på oss medlemmar.Själv är jag snart 75 och tänker fortsätta åka husbil.Åkte på en liten stroke,men allt går åt rätt håll,inga bestånde men.Nästa vinter i Santa Pola om allt fungerar.
Mvh.S670Sl
Hej. Vi har passerat 70 båda men tänker inte sluta åka trivsel är jätte viktigt för humör och välmående.
Mvh Lasse
 
Blir 75 i år som flere, men for oss er det sluttkjørt i Europa. Bor fast på en farm i Australia hvor vi har en del hester. Jobber på farmen stort sett hver dag med vedlikehold og hestestell. For tiden har vi 22 Norsk Fjordhest av de omlag 200 i Australia. En er solgt for levering når ferien er over i starten på februar, en til listes for salg nå og en til om noen måneder. Men i september - november kommer det 6 nye små lodne, så mer enn nok å holdde på med sammen med vår datter.
 
Vi har stannat upp i växten och är fortfarande 35,5(M) & 39(R) som när vi träffades. Enligt pensionsutbetalningar något helt annat, 68 & 72 (om nå’n vecka), men vem bryr sig om det?
”Plattan i mattan” så länge det går..!
 
Själv är jag tidig 50-talist och hustrun är ständigt tre år yngre, jycken är nu inne på sitt elfte år,
så i princip är vi jämngamla i familjen / husbilen - förutom kissen, som bara har hunnit med 5 somrar än så länge...
Nu, efter detta inlägg ska jag ta med mig snöskyffeln och skotta bort de 30 cm snö som just fallit ner från himlen. Puh!
Snart känner jag mig nog som hundra år i kroppastollen.
 
Jag har passerat 80 så det blir bara åka i Sverige kanske Danmark till sommaren min sambo kör och jag navigera var på Gotland i augusti jag längtar att åka själv men ser dåligt och hör sämre var hos hörpsykolog eftersom jag ska få bättre hörhjälpmedel tycker jag hör bra med ny hörapparater
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen