Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping. Läs mer och anmäl dig här.
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Moshultamåla vandrarhem stannade jag på under en runda i glasriket. Kvinnan jag träffade när jag knackade på visste inte att de hade en husbilsplats, "det är nog mamma som anmält" sa hon. Klart i får stanna.
Finns i våra husbilsplatser utan foto. Varsågod att kopiera dessa.
Källö-Knipla, det var där det brannnyligen. Båtar går även till närliggande Rörö och Hypeln som bjuder på både ställplatser och fantastiska promenader (man känner att man lever när man vaknar da'n efter med muskelvärk på dom mest konstiga ställen ; )
Visa bilaga 15388
Såg den här norska Teslan i eftermiddag utanför ICA här i Söderhamn och nu undrar jag hur skyltarna ser ut på norska diesel och bensinbilar?
Där Fylleån möter Gyltigesjön ligger ett behandlingshem. Låter nästan som en tanke att lägga ett behandlingshem vid Fylleån. Nå där hade man tidigare och kanske fortfarande en enkel camping som vi stannat på ett par gånger när vi besökt den vackra Simlångsdalen. Bilden är ut över sjön.