Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Detta är en 2CV Charleston inte Dolly.Første inntrykk var en 2CV Dolly - jeg fulgte ikke med frem til det var slutt i 1990. Skulle tro midt på 1980 tallet en gang. Grillen hadde en annen form den tid jeg jobbet med Citroen frem til 1970.
Ja och fiberslangen verkar tagit stryk också.Idag fick jag 2 bilder på WhatsUp från byggfirman som skall måla två väggar i vardagsrummet, fixa lite i köket och byta lampa i badrummet, medan vi är i Spanien.
Visa bilaga 1226
Oooops…..
Visa bilaga 1227
Ser dyrt ut det här…..
Det var tydligen även dåliga rör….
Tommy
Hej. Den skulle passa i tråden udda husbilar oxå ett snyggt bygge i alla fall.Såg den här på InstagramVisa bilaga 20892
Snygg, men ser ut som lite fejk mellan bild 1 o 2.Hej. Den skulle passa i tråden udda husbilar oxå ett snyggt bygge i alla fall.
Mvh Lasse
Hej. Med mycket tid och arbete kan det oxå bli så. Men med datorn kan man göra väldigt mycket.Snygg, men ser ut som lite fejk mellan bild 1 o 2.
Jag misstänker att den idag har minst 150hk,Jag undrar hur fort den förflyttar sig med en motor på ca 40 raska HK?
Har dom fortfarande bordsservering på kondiset?På väg till Hönö, men först lite fika på Nordpolen ( i Vara såklart ). Hälsningar Göran
På Broqvist konditori i Växjö är det fortfarande bordsservering, trevligtHar dom fortfarande bordsservering på kondiset?
//Tommy
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons