Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hej. Man ska vara rädd om alla djur de är fina.Fick ett så fin berättelse och bild på mail från svärfar, som visar svärmor i sitt dagliga värv för de vilda djuren i skogen, som jag gärna vill dela med er.
Svärmor är en riktig hjälte!
Hej!
Dan före dan så fick vi ett par dm snö igen, den snö som kom tidigare har i stort sett tinat bort. Så, det blev angeläget för hustrun att utfordra djuren på morgonen. Pellets på de tre foderborden som står i skogskanten och sen krafsa fram lite hö och gräs ur ensilaget. Rådjuren kan inte bärga sej och vänta till Yvonne är klar, utan de går till foderborden fast hon står i närheten. Rådjurens tillit är talande. De har insett att hon vill dem väl.
Hälsar Uffe
Visa bilaga 19846
Jag försökte inte ens...det räckte med att hålla reda på mig själv så att säga.Fick du inte med dig Tommy??
Hej. De blir fina vyer att uppleva både med ögonen och kameran när man når upp till toppen de är synd att inte Tommy har en drake som hjälper till att komma upp.Jag försökte inte ens...det räckte med att hålla reda på mig själv så att säga.
Jag tog mig upp till toppen på berget som går mellan Albir och Benidorm.
Det blev en ”liten klättring” på 5,25 km med en stigning på 456 m.
Skitjobbigt rent ut sagt, men väl värt mödan väl uppe
Man får kämpa på Du är inte dålig du heller som joggar å far å har digDu är stark, du!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons