• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fototråden

Redan klockan 13:35 var solen nästan försvunnen bakom trädtopparna. Bilden är tagen över Ångermanälven från ställplatsen vid Klockestrands Båtklubb som för tillfället är helt tom på husbilar. Kanske inte så konstigt med tanke på att platsen är oplogad och temperaturen den senaste veckan varierat mellan minus 2 och minus 24 grader.

Bilagor

• IMG_20221222_133621.jpg
    IMG_20221222_133621.jpg
    2,4 MB · Visningar: 24
Missade själv det men det går faktiskt att se pylonerna från Höga Kustenbron i bakgrunden om man zoomar lite strax till vänster om mitten av bilden. Trots allt bara ca 7 kilometer till bron från ställplatsen.

Fick ett så fin berättelse och bild på mail från svärfar, som visar svärmor i sitt dagliga värv för de vilda djuren i skogen, som jag gärna vill dela med er.

Svärmor är en riktig hjälte!

Hej!

Dan före dan så fick vi ett par dm snö igen, den snö som kom tidigare har i stort sett tinat bort. Så, det blev angeläget för hustrun att utfordra djuren på morgonen. Pellets på de tre foderborden som står i skogskanten och sen krafsa fram lite hö och gräs ur ensilaget. Rådjuren kan inte bärga sej och vänta till Yvonne är klar, utan de går till foderborden fast hon står i närheten. Rådjurens tillit är talande. De har insett att hon vill dem väl.

Hälsar Uffe

3711664B-2D68-4904-A22D-F7126206DB93.jpeg

Fick ett så fin berättelse och bild på mail från svärfar, som visar svärmor i sitt dagliga värv för de vilda djuren i skogen, som jag gärna vill dela med er.

Svärmor är en riktig hjälte!

Hej!

Dan före dan så fick vi ett par dm snö igen, den snö som kom tidigare har i stort sett tinat bort. Så, det blev angeläget för hustrun att utfordra djuren på morgonen. Pellets på de tre foderborden som står i skogskanten och sen krafsa fram lite hö och gräs ur ensilaget. Rådjuren kan inte bärga sej och vänta till Yvonne är klar, utan de går till foderborden fast hon står i närheten. Rådjurens tillit är talande. De har insett att hon vill dem väl.

Hälsar Uffe

Visa bilaga 19846
Hej. Man ska vara rädd om alla djur de är fina.
Mvh Lasse

Jag tog mig upp till toppen på berget som går mellan Albir och Benidorm.
Det blev en ”liten klättring” på 5,25 km med en stigning på 456 m.
Skitjobbigt rent ut sagt, men väl värt mödan väl uppe 😅

Bilagor

• B8CF2BD0-4BED-4976-9BB0-D061564CB1B8.jpeg
    B8CF2BD0-4BED-4976-9BB0-D061564CB1B8.jpeg
    158,3 KB · Visningar: 37

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons