• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Donation 2024

Vi bugar och tackar.🙏🏻 🙏🏻

Utan donationer hade vi inget iHusbil.

Eller, utan donationer hade vi haft ett mycket bättre iHusbil! Då hade vi haft medlemmar som betalat medlemsavgift.
Det hade varit tydligt att en medlem är medlem och att denne har betalat sin medlemsavgift. Då hade inte den här typen av trådar behövts. Att tigga om pengar och att visa upp " att och hur mycket man skickat ".
Jag är dessutom säker på att ekonomin snarare hade varit bättre än sämre.

Skicka gärna ett inbetalningskort till mig på medlemsavgiften så lovar jag att betala omedelbart.
Ps! Ekonomin skulle kanske kunna bli så bra att avbrotten för reklam skulle kunna upphöra helt .
Ps! Ja och så har jag några andra önskemål, men de passar inte in i den här tråden, så de får vi ta då tillfälle ges.

Eller, utan donationer hade vi haft ett mycket bättre iHusbil! Då hade vi haft medlemmar som betalat medlemsavgift.
Det hade varit tydligt att en medlem är medlem och att denne har betalat sin medlemsavgift.
Min erfarenhet från de två föreningar som jag sitter i styrelsen för är att när vi gick över från en fast medlemsavgift till frivillig så ökade inkomsterna rejält. Vi gör ett utskick där vi berättar om var vi finns och vad vi gör här finns också ett inbetalningskort och Swishinfo men beloppet är helt frivilligt.
Här i iHusbil kallas det donation men det är ju samma sak, jag tycker att det är bra men håller med om att man kanske inte behöver svara på inlägget.

Hälsningar
Peter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen