Jo jo..men varför o varifrån kom idéerna med lättnader för elbilar? I Norge.
Känns så klart bra att tanka billigt....men Frankrikes statsskuld? Hur påverkas den? Den ser lite risig ut. När det gäller det politiska i Sverige så sas det på nyheterna idag....att nya regeringens förslag kommer i praktiken att ge en sänkning med 14 öre från årsskiftet 2022/2023. Det var något om ..från vilket pris ska en sänkning räknas på!!! Gäller bensin, jag kör enbart bensinbilar. Skäll inte på mig....jag råkade bara höra detta på radion....(så det behöver kollas vidare...)
IHusbil är faktiskt en riktigt kulturell elit. Från Napoleon till Hades.
Känns så klart bra att tanka billigt....men Frankrikes statsskuld? Hur påverkas den? Den ser lite risig ut. När det gäller det politiska i Sverige så sas det på nyheterna idag....att nya regeringens förslag kommer i praktiken att ge en sänkning med 14 öre från årsskiftet 2022/2023. Det var något om ..från vilket pris ska en sänkning räknas på!!! Gäller bensin, jag kör enbart bensinbilar. Skäll inte på mig....jag råkade bara höra detta på radion....(så det behöver kollas vidare...)
Löften om kronor blir ören vid pump | SvD
Regeringen och SD vill satsa nästan sju miljarder på en skattesänkning på bensin och diesel vid nyår. Men det synliga resultatet för den som tankar blir en droppe – 14 öre mindre för en liter bensin och 41 öre för dieseln.
www.svd.se
IHusbil är faktiskt en riktigt kulturell elit. Från Napoleon till Hades.
Hades – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Senast ändrad: