Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Kostar att ligga på Topp som grabben säger!Nu har jag tankat i Sverige på mycket länge 4126 kr känslor för Sverige är dåliga när det gäller diselen men man kan väl hoppas att det blir bättre snart.
Mvh Lasse
Men Magdalena sa att det var fullt i ladorna så vi får väl hoppas att den nya regeringen hittar till ladorna och att inte råttor har invaderat dom oxå iså fall får dom det tufft ändå.Ja den nya regeringen har ju lovat mycket men får nog kalla fötter när de ser bokslutet i AB Sverige.
Det har visst varit råttor i kassavalvet?
De har hela tiden vetat mycket väl hur statens finanser ser ut. I vad mån de anpassat sina löften under valrörelsen till denna verklighet är en helt annan sak...Ja den nya regeringen har ju lovat mycket men får nog kalla fötter när de ser bokslutet i AB Sverige.
Det har visst varit råttor i kassavalvet?
Sosse Ladorna är våra skattepengar.. inget sparat utan det har Lånat till alla "Pandimi bidragen" miljarder hit miljarder dit utom till Sjukvården, den står och stampar på samma ställe utan utbildad personal utan Läkare och SkjuksköterskorMen Magdalena sa att det var fullt i ladorna så vi får väl hoppas att den nya regeringen hittar till ladorna och att inte råttor har invaderat dom oxå iså fall får dom det tufft ändå.
Mvh Lasse
Hej. Men då ljuger hon när hon har sagt att ladorna är fulla kan man inte tro på dom som har bestämt undrar om man kan tro på dom nya eller är dom oxå ute och svävar.Sosse Ladorna är våra skattepengar.. inget sparat utan det har Lånat till alla "Pandimi bidragen" miljarder hit miljarder dit utom till Sjukvården, den står och stampar på samma ställe utan utbildad personal utan Läkare och Skjuksköterskor
Trovärdigheten hörde inte till de områden som statsministerns parti i valrörelsen lovade att de skulle ”få ordning på”. Det hade väl varit en för stor utmaning att lova en sån sak…Hej. Men då ljuger hon när hon har sagt att ladorna är fulla kan man inte tro på dom som har bestämt undrar om man kan tro på dom nya eller är dom oxå ute och svävar.
Mvh Lasse
Hej. Men när jag va liten fik jag lära mig att inte ljuga men det kanske va några fel, men jag har försökt att leva efter det.Trovärdigheten hörde inte till de områden som statsministerns parti i valrörelsen lovade att de skulle ”få ordning på”. Det hade väl varit en för stor utmaning att lova en sån sak…
Ja så är dessbättre de flesta av oss fostrade. Mitt inlägg var bara en reflektion angående din fråga om man kan tro på dom nya, och ingen kritik mot vad du skrivit.Hej. Men när jag va liten fik jag lära mig att inte ljuga men det kanske va några fel, men jag har försökt att leva efter det.
Mvh Lasse
Norge finns med i mitt inlägg # 11.Man undrar ju hur en graf över Norges ekonomi skulle se ut? Verkar som att de har god ekonomi de äger väl mycket aktier i svenska företag.
Fast det verkar inte som att det kommer befolkningen till del egen olja och dyrare bensin än sverige går liksom inte ihop. Borde ju vara 5kr/l.
Man undrar ju hur en graf över Norges ekonomi skulle se ut? Verkar som att de har god ekonomi de äger väl mycket aktier i svenska företag.
Fast det verkar inte som att det kommer befolkningen till del egen olja och dyrare bensin än sverige går liksom inte ihop. Borde ju vara 5kr/l.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons