Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Jag har kört med dashcam i Portugal i 10 vintrar, jag tror att nyttan är större om något skulle hända än att vara utan.Något att tänka på när man har dashcam.Klicka på bilden.
Peter , ni har två Garmin dashcam . En 56:a med 140° bildfält och en 67w med 180° bildfält . Vilken av dem föredrar du?I min vardagsbil har jag en Garmin Dash Cam 56
Sambon har en Garmin Dash Cam 67W
+ med Garmin tycker jag är:
Varning för fartkameror
Varning ifall man är på väg att lämna sin fil
Ett enkelt tryck ifall man vil spara en sekvens
Enkel uppdatering/filhantering via blåtand
m.m.
Garmin Dash Cams
I husbilen har jag en liten Vstarcam CB71
Fällt in ett dubbel-USB uttag i fronsängen, kameran sitter på magnetfot bredvid uttaget.
Den är uppkopplad mot husbilens wifi och filmar 24/7.
+med denna tycker jag är:
Inget abb. krävs
Bra app i mobilen för att logga in, ladda ner filmklip m.m. finns även app för PC.
Inbyggt batteri som klarar flera h, därmed kan jag placera kameran var jag vill.
Skickar larm direkt till mobilen ifall den upptäcker allt från en liten katt upp till såklart människor.
m.m.
VstarCam CB71
Visa bilaga 36721
Vill jag skapa "Road movies" använder jag min Action camera
Peter , ni har två Garmin dashcam . En 56:a med 140° bildfält och en 67w med 180° bildfält . Vilken av dem föredrar du?
Tommy
Tack Peter.Jag har faktiskt inte jämfört dem speciellt noggrant, funktionerna är jämförbara, men jag skulle nog välja den med wide, 67W den fångar ju mera, den fanns inte när jag köpte min 56 för nyår sedan.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons