Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ja den gäller till den 13/4.Jag drog iväg ett mejl till Öresundsbron igår kväll och fick idag till svar idag, att de byter ut min gamla bizz mot en ny
och sedan ska denna gälla i Norge...
Lusläste lite mer ingående i första upplagan från Autopass och fann ytterligare en klickbar länk,
där jag kan läsa mig till ... att jag behöver nog inte göra mer än att byta bizz.
Nu är mitt intresse först och främst för fordon < 3500 kg. Var och en får fortsatt begrunda vad som gäller
i tillämpliga fall.
Jag kontaktade Easy Go och frågade och fick ja till svar!Vad jag förstår så fungerar easy go+ framledes i Norge. Den är ju bunden till fordonet. Rätta mig om jag har fel. Hälsningar Göran
Hej. Finns det ingen som fungerar i hela Europa för då behöver man ju inte ha flera olika för att kunna köra lite var stans de är ju broavgifter och Autobahn avgifter i Frankrike och Spanien men det är väl att hoppas för mycket av dom som samordnar det hela.Jag kontaktade Easy Go och frågade och fick ja till svar!
Låt oss hoppas.Hej. Finns det ingen som fungerar i hela Europa för då behöver man ju inte ha flera olika för att kunna köra lite var stans de är ju broavgifter och Autobahn avgifter i Frankrike och Spanien men det är väl att hoppas för mycket av dom som samordnar det hela.
Mvh Lasse
Frågade du om Easygo+ skall fungera?Jag kontaktade Easy Go och frågade och fick ja till svar!
Jo! Det är det jag har!Frågade du om Easygo+ skall fungera?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons