Hej Stefan! Kan du kolla vad du betalade för senaste överfarten på Öresundsbron?Jag har konto på Öresundsbron och har registrerat min EasyGo+ som Bizz där också, och får därmed rätt till rabatten också, enligt dem.
Mvh
Anders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hej Stefan! Kan du kolla vad du betalade för senaste överfarten på Öresundsbron?Jag har konto på Öresundsbron och har registrerat min EasyGo+ som Bizz där också, och får därmed rätt till rabatten också, enligt dem.
Jepp, det är bland annat det jag skall ner och kolla på. Sedan är planen att fortsätta till Tyskland. Vart vi skall är inte bestämt men frugan pratar om Moseldalen.Tour de France kör 3 etapper i Danmark i år, fick nyss följande meddelande:
Storebæltsbroen er lukket lørdag den 2. juli 2022
Det är tydligen så att Brobizzen upphör att fungera i Norge den 13/4-23 och man måste registrera sig på nåt som heter Epass24 om jag fattar saken rätt. Avgifterna ska tydligen baseras på fordonets miljöklass.
Har du någon källa du kan hänvisa till?Det är tydligen så att Brobizzen upphör att fungera i Norge den 13/4-23 och man måste registrera sig på nåt som heter Epass24 om jag fattar saken rätt. Avgifterna ska tydligen baseras på fordonets miljöklass. Min gamla Brobizz spärrades nyss då vi inte använt den på 3 år p g av pandemin. Återbetalningen av depositionen verkar inte fungera. Det finns nåt som heter Öresundspay som ska fungera både i Danmark och Norge. Vet inte längre om man ska skaffa en ny bizz eller vad man ska ha för att färdas på billigaste sätt. Det här börjar likna samma djungel som miljömärkena för olika länder. Vore bra om nån kunde reda ut vad som gäller för 2023 och hur man ska agera!
Jag har inte som kund i17 år fått något besked att det skall avslutas. Har även registrerat mina nummerplåt så bizz behöver inte användas då.Eftersom bizzen slutar fungera 13/4 är det väl inte bara att tuta och köra???
Om du tog illa upp på mitt svar ber jag om ursäkt, det var inte min avsikt att såra dig.Trodde att man kunde diskutera Brobizz i den här tråden också men eftersom det jag fått fram tydligen är fel så ska jag inte yttra mig nåt mer i den här frågan!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons