• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Övervakningskamera till husbil med 12 v?

Lasseboy

Välkänd medlem
Medlem
Ni som har övervakningskamera i husbilen, driver ni den på 12 v?
Vilken modell använder ni?
Funderade på att skaffa en lite för att kunna kolla till dotterns hund när den är själv i husbilen samt om nån skulle få för sig att gå in.
Hjälper ju inte mot inbrott, men tror att tjuven som ser en kamera får nog lite fart ut igen.

Jag får inte min att fungera har provat med flera routrar även på grannens wifi hållit på i två dar till och från, har full täckning med mobilen på all wifi. får reklamera den.

Jag får inte min att fungera har provat med flera routrar även på grannens wifi hållit på i två dar till och från, har full täckning med mobilen på all wifi. får reklamera den.
Den fungerar endast till ett 2,4 GHz WiFi-nätverk.
Se dessutom till att 2,4 GHz WiFi-nätverkets SSID inte är dolt och att säkerhetsnivån är inställd på antingen WPA eller WPA2.

Har hatt samme problem med å koble til Wi-Fi med begge band påslått, løsningen er at jeg på Wi-Fi ruteren satte opp et gjestenett som er låst til 2,4 GHz. Nesten alle slike enheter benytter samme chip for Wi-Fi (og Bluetooth), standard bibliotek for oppkobling klarer ikke å bestille kun 2,4 GHz og ruter programvaren er ikke smart nok til å låse til 2,4 når den kan tilby 5. Min Wi-Fi er et TP-LInk Deco mesh system.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen