Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
På Öland fungerar det åtminstone för det mesta.Det börjar bli några år sedan vi gjorde Danmark 2016 tror jag att det var.
Något jag saknar är de obemannade grönsaksstånden vid vägkanten på landsbygden, man stannar till och hittar alltid något lokalproducerat, lägger pengarna i en burk och far vidare, det skulle knappast fungera här.
Var normalt på bygdene i Norge også, men det er mange år siden jeg var i Norge nå. Her i Australia er det også ganske vanlig. På de 20 km fra farmen til Coffs Harbour CBD kjører jeg forbi flere selvbetjente salgsbord med mange forskjellige produkter.Det börjar bli några år sedan vi gjorde Danmark 2016 tror jag att det var.
Något jag saknar är de obemannade grönsaksstånden vid vägkanten på landsbygden, man stannar till och hittar alltid något lokalproducerat, lägger pengarna i en burk och far vidare, det skulle knappast fungera här.
Jeg har sendt en mail til miljoezoner.dk og jeg har fået dette svar:Her er en officiel side om miljøzoner i Danmark
![]()
Hvor ligger zonerne
miljoezoner.dk
Du skal registrere dit køretøj hvis du ikke opfylder de regler som du finder her; https://miljoezoner.dk/udenlandsk-koretoj/udenlandske-koretojer/ EDIT: Men naturligvis kun hvis du vil køre i en af de 4 miljøzoner
På denne side skulle du kunne undersøge om dit køretøj opfylder reglerne. Jeg har ikke prøvet, da jeg ikke har noget udenlandsk køretøj: https://mz.miljoezoner.dk/da/lookup/step1 Vælg svensk flag inden du indtaster bilnummer
På siden kan du se et eksempel på det skilt du skal være opmærksom på. Det markerer zonerne i de 4 byer. Der vil være automatisk aflæsning af nummer plade
![]()
Automatisk aflæsning
miljoezoner.dk
Varför detaljplanera allt? Låt dagsformen och vädret bestämma.Vi har bara kommit så här långt, sen får vädret styra lite oxå.
Grenå - Ebeltoft -Århus-Kolding sen över till Römö - Esbjerg-
Helt rätt! Det som fru vill se, det gör viVarför detaljplanera allt? Låt dagsformen och vädret bestämma.![]()
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons